Tamsinml’s Weblog


Kent konsert, 18.juli
juli 25, 2008, 2:03 am
Filed under: Uncategorized

Forgje uke var det jazzfestival her i Molde, dette er kanskje Moldes høydepunkt hvert år (?) I såfall, navnet sier seg selv. Det er en festival med jazz-musikk, men også mye annet spilles disse dagene av forskjellige artister.

I år fikk jeg muligheten å dra på Kent, takket være Katrine som tok over halve vakten min! Thank u <3 Det var jeg og venninnen min, Ingvill, som dro. Vi presset oss så og si nesten fremmest til scenen, så det var god utsikt! Det var en bra konsert etter min mening.

Hva synes du om Kent? Hvilken sang liker du best?

Senere på kvelden var jeg på skumparty. Har noen av dere vært på noe slikt før? De fleste guttene danset i barover kropp, og enkelte jenter i korte shortser og kun bh. (Etter min mening synes jeg det ble litt slutty, det hadde kanskje vært greit i syden.) Det var egentlig ganske morsomt, men det var ikke så gøy å måtte gå hjem i klissvåte klær midt på natten for å si det sånn..


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

