Tamsinml’s Weblog


Birger 34 – fir og tredve
juli 29, 2008, 10:18 pm
Filed under: Uncategorized

Viss du har lite og gjør, kan du gjør som meg – dra på bingo! En jeg kjenner som heter Fredrik har sommerjobb der, og ettersom jeg hadde ingen planer her en dag, tok jeg like godt turen innom han og plaget ham med mitt gøyale selskap.

Det er faktisk ganske billig å spille, kun 8kr for et kupong med tre spill og man kan vinne opptil 15 000kr! (gratis reklame). For og si det sånn, så er det ikke akkurat mange på min alder der, gjennomsnitts alderen ligger så og si på pensjonist alderen ;P Jeg har studert de litt, og hver gang noen av de vinner – så fortsetter de å spille fordi de tror de kommer til å vinne mer, og har dermed brukt mye over summen de faktisk vant.

Jeg derimot hadde flere sjanser på å vinne 50kr! Yeey.


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

