Tamsinml’s Weblog


Sol og sommer i Molde
juli 29, 2008, 10:35 pm
Filed under: Uncategorized

Slik jeg bruker å huske, husker jeg at sommerne består for det meste av regn og atter regn.. Vi har fått et lite unntak i år her i Molde, det er nemmelig nærmest sydenvær – og det har vart nermere en hel uke (!)

I tillegg til det fine været, har vi fått besøk fra England. Søsteren min, Sam, og tantebarnet mitt, Mimi, er på besøk for ei uke – kjempe koslig : ) Idag tok vi turen til Kringstadbukta, en båttur på omtrent et kvarter fra brygga i sentrum. Der hadde vi piknik og solte oss.

Venninna mi, Marthe, tok også turen dit. Det var kjempe koslig! Vi svømte fra stranden og helt til flåten! Ikke at det er noe å skryte av, men jeg så for meg fisker og haier var i sjøen, æsj, skummelt! Derfor svømte jeg baklengs på ryggen for å ikke få med meg hvor langt ut jeg faktisk var, litt stolt over meg selv, du og eller, Marthe? ;>


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

