Tamsinml’s Weblog


Geiranger og Hurtigruta
juli 31, 2008, 9:59 pm
Filed under: Uncategorized

Igår kom søstreren min sin kjæreste, Alex, fra England på besøk. Og ettersom Alex aldri har vært i Norge før, tenkte mamma at det hadde vært fint å vise «Norge». Dermed dro vi på en guidet tur med buss til Geiranger.

Jeg ble noe skuffet, ettersom vi ikke fikk gå å se i gatene ved Geiranger etter den lange bussturen! (Jeg så en jakke i ferskenfarge som hang i en av butikkene, jeg hadde så lyst å prøve den, men neida!) Vi måtte gå direkte på Hurtigruta og det var egentlig en litt langdryg tur..

Vi var visst nok på en av de minste Hurtigrutene, det var ikke akkurat så mye å gjøre der for å si det sånn. Bare sitte å se ut av vinduene å, men for å ikke virke for negativ, så var det faktisk mye fint å se : ) fine fjorder, fjell, fosser osv.

Det var faktisk to gutter på 12år som spilte piano i panoramarommet, de var utrolig flinke! Så frempå som mamma er, spurte hun om de kunne spille flere sanger senere på dagen, og det gjorde de!

Har du noen gang vært på Hurtigruta, og hva syntes du?

Men nå må jeg legge meg, skal opp kl.8 i morgen, må på jobb! Men snart er det helg, og da går turen til Rauma Rock! Er det noen andre som skal dit kanskje?


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

