Tamsinml’s Weblog


Profil faker
juli 31, 2008, 9:39 pm
Filed under: Uncategorized

Så et tilfeldig profilbilde jeg syntes jeg hadde sett før som var øverst på menyen til nettby. Jeg gikk jo så klart inn for å sjekke, og det var da altså «nette» på 27år.

«Hei Hei : ) Jente, født i 1980 her. Jobber som spesialsykepleier på en intensiv avdeling her i Oslo. Jobber som nattevakt, og trives kjempegodt : ) Ikke helt sikker på hva jeg skal skrive her enda, men det kommer vel etterhvert.. Legg gjerne igjen beskjed i gjesteboka, det er alltid hyggelig : )»

Ettersom jeg leser bloggen hennes, skjønte jeg jo fort dette var en fake profil, ettersom alderen ikke stemte med hennes virkelige. Så utrolig teit! Har aldri skjønt hvorfor folk lager fake profiler med bilder av andre enn dem selv.

Bildet ble fjernet fordi jeg klagde til vaktene, men her er i allefall printscreenet du ville ha, Nette! Bildet hun brukte var et av outfits bildene dine.. Sjekket akkurat gjesteboken, og for å si det sånn, det var en del gamlinger som likte profilbildet av deg, haha ; )


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

