Tamsinml’s Weblog


Krise
august 1, 2008, 11:22 pm
Filed under: Uncategorized

Bankkortet mitt er vekk! Jeg har letet i flere timer, uten hell.. Jeg får heldigvis låne penger med mamma til Rauma Rock i morgen, thank u. Så Rauma Rock, here I come : D

Noen som har vært der før, og når? Var det bra eller?

Det er altså jeg og to venninner av meg som heter Alba og Marthe som reiser. Vi skal overnatte i telt, det kan bli gøy å se hvordan det går, haha, gleder meg!

Ellers har jeg et lite pakkeproblem også.. Jeg aner ikke hva jeg skal ta med, hva skal jeg liksom ha på meg på en konsert? Det er meldt regn, men det var det jo her i Molde idag også, men været har vært på topp.. hmm. Skikkelig harry bilder av meg til høyre, men la gå :p

Jeg har lyst å ha på meg en lang hvit skjorte, men den blir sikkert skitten slik det ser ut som jeg har drete meg ut elns, hah. Og den svarte lange toppen, med rødt belte og svarte støvletter får meg til å se ut som jeg er en emo. (Nei, off altså, skikkelig «krise».. ;p)

Vi drar i morgen rundt kl. 12, før det må jeg få tak i drikke, pakke ferdig, og annet diverse tull. Kos deg, det skal jeg! ;*


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

