Tamsinml’s Weblog


Rauma Rock 2. August
august 3, 2008, 3:58 pm
Filed under: Fest, Uncategorized

Rauma Rock var ikke helt hvordan jeg trodde det kom til å bli, men det var gøy! Konsertbilletten var ikke akkurat verdt det fra min side, ettersom vi kun var på Ash og Kaizers. Jeg kunne like gjerne betalt en barnebillett til halve prisen, ølteltet var jo så og si åpent for alle. Hele turen endte med at vi la oss å sov i 9-10tiden, og våknet i 12tiden for så og måtte pakke teltet, og ikke minst GÅ redusert i noe med 20.min til byen med all baggasjen.

Kameraet har fått gjennomgått, tror kanskje noen lånte med seg kameraet eller noe slik, for det er en del bilder jeg ikke kan huske å ha tatt å bli tatt av for å si det slik. Jeg fant noen brutale filmer av meg synge helt grusomt og høyt! herrigud, jeg blir flau over meg selv..

– Jeg har funnet ut at jeg er totalt udyktig å sette opp telt. Endte med at Marthe og Petter måtte sette det opp uten min gode hjelp..

– Ettersom jeg er ganske klomsette av meg trynte jeg over en teltsnor (skal ikke se bort ifra om alkoholen er medskylding), dette førte med seg et par blåmerker på knærne.

– Omringet av 40år gamle damer på bussen. «I spurte om ho hadde barbert se til ikveld, og det gjorde ho hver helg», var en av samtale evnene som ble spredt rundt i bussen med lydnivå som var ganske så høyt. Ellers hadde de en sykelig høy latter!

– Kastet ut av konsert, måtte holde meg rolig i 10.min og stå helt stille, haha, flaut og irriterende! Jakken min var helt gjennomvåt, og det gjorde at skjorten min var total «see thrue», skrives det slik (?)

– Vi hadde klart å presse oss fremmerst på scene, så begynte en fyr å holde rundt oss, og ikke minst, prøvde å ta fra meg plassen. Guud, så irriterende. Jeg tilkalte vaktene bare på pur faen og han fikk advarsel at han ble kastet ut om han plaget meg mer. Det var ikke kun jeg som fikk gjennomgå, når han prøvde å presse seg fremmest dro han med seg ei jente han tydelig ikke kjente, «vær litt gentleman og la jenta stå forrest», sa jeg.

«Ikke vær så sur’a». Jeg ble ganske sur når han fortsatte å holde rundt oss og sa det, så ga han streng beskjed at han skulle prøve å presse seg et annet sted, ellers fikk jeg ham kastet ut. Han gikk, haha.

– Jeg klarer ikke helt å huske hvor mange jeg lot komme inn i teltet og bråke mens Marthe lå og sov, men det var nærmere 10stykker i teltet til hun og meg. Viss man ser bortifra de teltene med personer som snorket som griser eller de som hadde seg, var det bokstavelig talt kun vi og en annet telt som laget lyd i 8-9 tiden på morgenen, alle andre lå og sov! Jeg fikk blandt annet ei pølse i trynet av Audun (luktet sikkert utrolig godt), tåmassasje, en fyr tok en «Black Jack» (viktig å få med seg) kondom over hode, dette er starten på ny trend btw.


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

