Tamsinml’s Weblog


Skjorte
august 3, 2008, 9:35 pm
Filed under: Fashion, Uncategorized

Skjorter er så fint! Jeg passer ikke så utrolig godt i de, men elsker de, hvertfall på andre enn meg selv. Har veldig lyst på en som er lyseblå, enten en som er så lang at jeg kan bruke den som «kjole», eller noe lignende på bildet av Ashley Olsen.

Jeg liker å pynte opp eller «tone» ned plagget med forskjellige accesories. For en litt mer bohemsk stil, er brune belter, tre armbånd og pannebånd fint. For en mer glamourøs-look synes jeg hvitt fungerer fint, da ser antrekket rent ut og. En hvit veske, sølvklokke med kanskje detaljer av diamanter, og små/store øredobber synes jeg er fint.

Hvilke klesplagg ønsker du deg akkurat nå? Hvilke farger liker du best å kle deg i, og hvorfor?


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

