Tamsinml’s Weblog


Skal jeg kjøpe denne?
august 5, 2008, 2:39 pm
Filed under: Ønskeliste, Uncategorized

For ikke så lenge siden så jeg en kjole jeg likte på butikken hvor mamma jobber. Igår fant jeg den på halvpris fra 1300kr.

Jeg har lånt med meg kjolen hjem, men lurer på om jeg skal kjøpe den eller ikke. Jeg tror jeg får bruk for den, man har jo alltid bruk for klær!

Den virker ganske lett å pynte opp og ned, og det er jo positivt etter min mening :p Den har så mange søte småpreg, slik som den lille sløyfen på den ene stroppen og alle de små blomstrene.

Passet jeg i den?


4 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Det var en kjempefin kjole!:-)
Hvis du føler du har råd til den kan du jo kjøpe den, men for meg tror jeg den hadde vært litt for dyr :P

Kommentar av Kristina

Den var rå og du var kjempepen i den:) 1300 kr er jo litt da, så jeg vet ikke helt. Meneh. Har du lyst, har du lov som de sier i Narvesen reklamene;)

Kommentar av Hanne Katrine

Takk :D den var på halvpris fra 1300, så ble ca noe med 600kr. Har kjøpt den alt, den var så søt syntes jeg, hih

Kommentar av tamsinml

For 600 kr hadde jeg ikke nølt en gang! :)

Kommentar av Hanne Katrine




Legg igjen en kommentar

