Tamsinml’s Weblog


En sporty Tamsin
august 18, 2008, 3:59 pm
Filed under: Uncategorized

Igår var jeg på fjellet med mamma! Enda et nytt forsøk på å bli sprek, lurer på hvor lenge det varer denne gangen, hah. Jeg kan faktisk ikke huske sist gang jeg var på fjellet, frivillig! Det var godt å komme seg ut faktisk, tror det er på tide å avvenne pc-vanen min for å si det slik ;P

Idag har jeg syklet og vært å jogget rundt Idrettsbanen her i Molde, tok ikke så mange runder ettersom jeg egentlig er syk, tror jeg faktisk skal begynne med det oftere! Senere skal jeg gå en tur rundt Skarvatnet ved Skaret, det blir sikkert kaldt der oppe.

Jeg har ikke blogget på lenge, fordi jeg har vært i Golden Sands en uke med venninnen min, Veronica. Det var en utrolig reise, beste ferien min noen gang! Vi møtte en utrolig snill gjeng fra Tyskland som vi holdt sammen med de siste dagene vi var der. Kjørte vannscooter ++ Jeg går å tenker på han ene jeg møtte der hele tiden, noe av grunnen til jeg har begynt å prøve å komme meg ut å trene for :p

Venninna mi klarte å havne på sykehus da! Det var ikke spesielt gøy for å si det slik.. Og ikke minst, jeg klarte å miste BEGGE kameraene mine, og i tillegg ripe opp kameraskjermen på mobilen min, så nå har jeg kun et halvt kamera som gir blurrete bilder slik som dette bildet til høyre ->
Men kommer til å fortelle mer senere om turen!

Håper dere har hatt en kjempe fin ferie så langt, og at skolestarten ikke tar kvekken på dere alle sammen

Jeg har bare et lite spørsmål, som et tips til meg selv og dere andre lesere kanskje får nytte av fra hverandre.

Hva bruker du og gjøre når du er lei deg? Hvordan klarer du å tenke på noe annet?

Håper dere har noen tips : )

Hilsen Tamsin.


3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Jeg liker å høre musikk (høyt) hvis jeg er lei meg. Problemet er hvis det kommer en trist sang. Da blir det bare verre :p

Ellers så funker trening ganske bra når man er deppa. Spesielt gruppetimer med høy energi og fengende musikk.

Hvis du ikke orker trening; sett på en komedie som du vet du vil le av:)

Kommentar av Hanne Katrine

Jeg må ha vært helt borte når jeg ikke kom på at musikk hjelper! Takk for tipset :p Det er sant, viss jeg begynner å høre en trist sang, da blir det verre ja.. :p

Har begynt å trene litt nå, føles ut som jeg kunne gått til Tyskland! Så en komedie igår, det hjalp men så var det romantisk komedie og da ble det litt små kjipt :P

Takk for tipsene :)

Kommentar av tamsinml

Glede meg til du fortelle om d :p EG VENTE!!!
Når eg e lei, ligge eg i sengen å gråte og håpe noen som bryr seg ringe meg. Sånn at di vise di bryr seg. Også får eg tilbakefall

Kommentar av Line!




Legg igjen en kommentar

