Tamsinml’s Weblog


I’ve kissed a frog
august 19, 2008, 11:21 am
Filed under: Uncategorized

Etter turen rundt Skarvatnet, fant mamma ut av vi skulle plukke blåbær til dessert og syltetøy. Turen gikk oppi skogen og der støtte mamma tilfeldig på en frosk og roper til meg; «Tamsin, en frosk! No må du kysse den så får du en prins», på kødd så klart. Men neida, jeg hadde bestemt meg, dette skulle jeg gjøre, kanskje jeg får det jeg ønsker om jeg gjorde det? Det er jo faktisk lov å være litt overtroisk til tider! Jeg sprang etter, men den var tydeligvis redd meg, (kanskje ikke så rart ettersom en stor kjempe løper rundt deg og har planer om å kysse deg, haha).

Jeg elsket frosker når jeg var mindre, brukte alltid og fange de og kysse de, skjønner ikke helt hva jeg tenkte på, de er jo kjempe klissette!


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

