Tamsinml’s Weblog


Første skole dag
august 20, 2008, 8:55 am
Filed under: Skole, Uncategorized

Off, kan helt klart si at jeg gruer meg til å begynne på skolen igjen! Jeg begynner i en helt ny klasse og kjenner absolute ingen som skal gå Interiør og utstillings design. Idag begynner vi kl.12, det er ikke en så alt for ille start, men i morgen er det vell normal tid til. 8.10 – det gruer jeg meg enda mer til!
Hvordan var din første skole dag?

Jeg har snakket med <3 i telefonen, og han sier det er kjedelig i Bulgaria uten meg og at han bare har vært på hotellet. Han sier han savner meg. Jeg savner han kjempe mye, gleder meg til den dagen jeg ser han igjen. Han sier vi skal snakke mer om det når han kommer hjem, at han må snakke med sjefen sin slik han får fri til jeg kommer, for han vil se meg hele tiden når jeg er der. Er ikke det søtt? Åååh..

Savner du noen akkurat nå?

Jeg skal fortelle mer om min skoledag senere : )


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

