Tamsinml’s Weblog


Mitt ryddige rom
august 20, 2008, 12:04 pm
Filed under: Interiør, Uncategorized

Her er da altså mitt ryddige rom etter et forsøk på å få rommet mitt ryddig. Dette er sluttresultatet, for å være helt ærlig er jeg ganske fornøyd : ) Om jeg legger et par skitne sokker oppå toppen av hauen, ville jeg ha kalt det prikken over i’en!

Neida, det var en dårlig spør. Jeg holder på å male skapet mitt hvitt, derfor ligger klærene mine slengt over alt! Det er et katastrofe rom, jeg kommer meg omtrent ingen steder uten å smuge meg forsiktig forbi.. Planen er faktisk at det skal bli ryddig (om en stund i såfall), alt skal bli orientert (?) slik jeg finner frem klærene mine og alt annet diverse kødd enkelt heltuten å skylde på mamma at hun har rotet bort buksa mi and so on.


2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Eg vente på en annen histore

Kommentar av Line!

Veit! Sorry, det blir etterhvert :)

Kommentar av tamsinml




Legg igjen en kommentar

