Tamsinml’s Weblog


Utrolig tragisk
august 20, 2008, 9:10 pm
Filed under: Uncategorized

En kompis av meg ringte å ba meg sjekke http://www.rbnett.no, og se om det stod noe om en kano. Jeg leser «mann trolig druknet etter kanovelt». Ettersom det står mann tenker jeg med eneste gang det er faren til vennen min, men nei, det er en beskjent av ham.. Det er helt uvirkelig! Jeg klarer ikke å se for meg at han kanskje har drunket.. Det var to stykker i kanoen som veltet, og det var kun en som kom til land, det var en av de jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen. Han er helt i sjokk har jeg fått vite og det skjønner jeg virkelig godt, håper de passer på ham.

Alt jeg håper er at de finner han i live, kan ikke se for meg at han har død : (

Edit: De har dykket siden halv 3 tiden idag, tror jeg, og det er fortsatt ingen tegn til han eller kanoen! Det er nesten rart at de ikke har funnet kanoen, ettersom det kun er i en innsjø og de veltet kun 50-70m fra land etter det rbnett opplyser! :/ Det har gått flere rykter om han er funnet død i hele dag, skjønner ikke hvem som starter et slik rykte??


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

