Tamsinml’s Weblog


Hvil i fred, kjære Morten
august 22, 2008, 9:58 pm
Filed under: Uncategorized

Jeg var på jobb da jeg fikk den triste nyheten om at Morten var funnet omkommet  : ( Det er helt uvirkelig, klarer virkelig ikke å forstå at han er borte. Jeg kjente han ikke, har kun pratet med han et par ganger og møtt han på et par fester.. Jeg får vondt inni meg av å tenke på alle vennene hans som så at han ble funnet, det må være en av de verste opplevelsene som finnes her i verden. Jeg tenker på familien hans, vennene hans og hans bekjente, jeg synes så synd på de nå, ikke minst Morten som kun var 19år. Han hadde jo hele livet foran seg. Han virket som en utrolig snill person! Han var søskenbarnet til ei gammel venninne av meg og en venn av flere av mine venner og bekjente.. Jeg håper du har det bra dit du har kommet, dette skulle aldri skjedd deg eller noen andre. Det er en utrolig tragisk hendelse <‘3


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

