Tamsinml’s Weblog


Jeg gleder meg faktisk til..
august 24, 2008, 1:16 pm
Filed under: Skole, Uncategorized

vi begynner skikkelig på skolen. Ikke prøver, lekser osv så klart, men det å lære hvordan man lager utstillingsdesign og innreder skikkelig et hus. Jeg tror faktisk det kommer til å bli gøy å gå denne linjen, det er jo trossalt dette jeg vil bli, en interiør konsulent.

Vi har fått beskjed at vi skal lære oss og tegne 3D-tegninger. Dette var kanskje ikke det beste eksempelet, men dere skjønner sikkert tegninga.

Vi har kun 6 timer almenn! Jeg har hele tiden forrestilt meg at vi hadde 10 timer norsk, historie, matte osv – så det var en stor lettelse! De eneste fagene vi har i almenn er norsk, engelsk og samfunsfag + gym da, selvfølgelig. Resten av tiden skal gå til produksjon, prosjekt til fordypning, utstillings design og interiør! :D

Tror dette bildet er tegnet grafisk på data, spennende og sikkert vanskelig! Vi kommer sikkert ikke til å ha så innviklet arbeid dette 2.året, det blir vell heller på høyskolen!

Jeg kommer nok ikke til å gå 3. året som Interiør, men heller almenn påbygning. Det kan jeg helt ærlig si jeg gruer meg veldig til, ettersom jeg suger i almenn og har vanskeligheter for å konsentrere meg. Nå skal jeg bare se frem til et år hvor jeg jobber med det jeg vil og prøve å få gode karakterer for en gang skyld!


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

