Tamsinml’s Weblog


Deilige og søte tepper
august 24, 2008, 11:57 am
Filed under: Interiør, Uncategorized

Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe et slik teppe som Nicole sitter på?
Holder på å fikse opp rommet mitt og har utrolig lyst på et slik hvitt «pels» teppe til gulvet. Når jeg skriver pels i anførselstegnene, mener jeg ikke ekte pels, men noe som ligner : )

Ellers fant jeg et utrolig søtt pledd jeg tror jeg kommer til å kjøpe når jeg får lønning, mest sannsyneligvis det hvite. Jeg har et rosa-silkepledd fra England som jeg elsker, men det gjør ikke noe med mange pledd og puter, det er jo bare kos!


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

