Tamsinml’s Weblog


Første skoleoppgave og salg
august 25, 2008, 1:30 pm
Filed under: Interiør, Skole, Uncategorized

Idag begynte vi vår første skoleoppgave, først virket den nogenlunde kjedelig, men den var faktisk helt ok. Vi fikk i oppgave å finne et sted ute på skolen hvor vi ville lage en skjerming for vind/regn/sol. Jeg kom på gruppe med Marion og Oda, det var ganske kjekt. Vi kom frem til at vi ville skygge for solen.

Vår ide skulle ha stoler i trærne faktisk (!), og «markiser» over som skygget for sola. Mellom to trær skulle det henge en hengekøye, og rundt denne tegnet vi opp sakkosekker som har parasoller som skulle skygge for solen. En ganske oppfinsom ide eller? ;P

Da jeg kom hjem fra skolen sjekket jeg postkassa, der lå det litt diverse reklame. Og viss dere husker innleget fra igår tror jeg det var, så var det ene pelsteppe til sengen på salg! Ganske flaks, ettersom jeg fant det på nettet en annen dag til fullpris!


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

