Tamsinml’s Weblog


Litt av en vakt
august 25, 2008, 3:02 pm
Filed under: Mat & drikke, Uncategorized

For dere som ikke vet det jobber jeg altså på en gatekjøkken, yeah. Igår var jeg på jobb og tror faktisk det var en av de morsomte, men også en av de mest irriterende vakter jeg har jobbet! :p Etter min ene pause skulle jeg vaske hendene mine, i det jeg tar henderne mine under vasken spruter det vann OVERALT! Ole hadde da altså tatt plastikkfolie over vasken.. Senere når jeg skulle vaske kom Dewan og tømte en vannflaske over meg, det så ut som jeg hadde fått den melkesprengen! Kjempe stas.

Når jeg skulle hente mer melk til milkshaken fra kjøla, var det tilfeldigvis en dressing som lakk og jeg fikk dressing over hele armen.. Rett etter det kom Ole og puttet en isbit nedi tskjorta mi og sprang etter meg med vann i henderne, fordi han trodde jeg hadde puttet salt i drikken hans, det var faktisk ikke meg uansett om det kan se slik ut siden jeg begynner å le når noen spør om noe slik. Ikke nok med det, men jeg ble plaget av Åge HELE vakta om han fra Tyskland. Han er så pervers, gaad!

I ene pausen fikk jeg lyst på pølse med brød. Ole kommer rett oppi trynet mitt og jeg sier: «Åh, no fikk i lyst på pølse!». Jeg tror ikke jeg har møtt noen som tenker mer koffert enn de!
«Det spruta over alt!», «Tamsin, kommer du?» – «Ja, i kjem». Men morsomt var det, uansett om jeg gikk hjem våt. Ha-ha.

Btw, har et milkshaketips til dere! Den er kjempegod, i promise.
Bland i mixmaster;

1 kule sjokoladeis
2 kuler pistasjis
Litt softis
Litt Melk


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

