Tamsinml’s Weblog


Valgfri vare 40% avslag + gratis frakt!
august 26, 2008, 1:03 pm
Filed under: Uncategorized

Jeg fikk nettopp en mail av Ellos, hvor det stod at jeg kunne velge en valgfri vare og få 40% i avslag og i tillegg gratis frakt! Hvor bra er ikke det? Jeg tror jeg skal slå til, her er noen av plaggene jeg vurderer. Likte godt skinnjakka med fjuksepels, men den såg så lite formet ut, at jeg tror kanskje den ikke blir fin på meg :/
Ellers var blusen utrolig søt, og parkasen stilig.

Hvilken likte du best?


4 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Blusen var utrolig søt, men tror jeg ville gått for parkasen! Likte bloggen din! ;)

Frk Berggren

Kommentar av frkberggren

Takk! :D
Ja, tror jeg kanskje skal velge den, siden den har hette og det kommer sikkert til å regne en del her :P

Kommentar av tamsinml

Jeg kan tenke meg ihvertfall 100 pluss porto for jakken. =)

Kommentar av Renate

Buksa er fra bikbok men har laget hullene og alt det slitte selv.

Jakken er small ja, vil si den er ganske så normal i størrelse.

Kommentar av Renate




Legg igjen en kommentar

