Tamsinml’s Weblog


Usunnt men samma det!
august 28, 2008, 2:59 pm
Filed under: Mat & drikke, Uncategorized

Igår ringte en kompis av meg å spurte om jeg kunne farge håret hans, og om jeg kunne møte han på Roseby. Det passet meg utrolig bra, for jeg skulle nedover dit for å levere noen søknader på et par jobber. Så nå har jeg søkt på Mestergull, Kid Interiør og Mester Grønn. Er litt lei av å lage fastfood hele tiden, spesielt frityrlukten!

I stedefor å dra hjem å spise, spanderte han middag, potetgull m/dip, caswernøtter og brus, mmm. Kjempe snilt, takk igjen! Besøk han gjerne her.Texmex gryte med nachos, rømme og tacosaus.

Har du noen favoritt dip? En hjemmelagd en eller noe lignende?
Viss du liker dip, men vil også prøve å være sunn, prøv gulerøtter og dip, kjempe godt!


1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

NAM! Nå ble jeg sulten :(

Kommentar av Renate




Legg igjen en kommentar

