Tamsinml’s Weblog


Diamant-håndtak til skap og skuffer
august 31, 2008, 10:03 pm
Filed under: Ønskeliste, Interiør

Jeg har prøvd å male håndtakene til dørene og skuffene på skapet, man kan kalle det et ganske mislykket forsøk. Malingen har lagt seg i klumper og det ser veldig ugjevnt ut med malingen. Dermed kom jeg på en ide. Søsteren min i England har diamant-håndtak på alle dørene sine, da må det vell finnes noe lignende til skap og tenkte jeg.

Søkte litt rundt på nettet, men visste ikke helt hva jeg skulle søke. Ser ikke for meg de har noe sånt i Molde og selge. Fant en nettside fra Amerika tror jeg (?), og de hadde disse som på bildet. Utrolig søte, og passer perfekt til lysestaken jeg har lagt av med Tilbords :D


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

