Tamsinml’s Weblog


Mitt yndlings interiør og exteriør av diskoteker
august 31, 2008, 5:28 pm
Filed under: Fest, Interiør, Uncategorized

Jeg ville bare dele med dere disse bildene, de viser ikke så utrolig godt hvordan det egentlig så ut på disse to diskotekene, men dere får en anelse. De er to av mine yndlings-diskotek jeg har vært på når det gjelder interiør og exteriør, (det vil da altså si hvordan de er inredet inni og hvordan de ser ut utenpå.)

Pr. Club har store lyskroner i taket og fire store barer, dansere som danser rundt diskoteket på en scene ved veggen +

Pr. Club

Arrogance er et diskotek med tre dansegulv i tre forskellige musikkstiler og et chillout sted med svarte skinnsofaer. De hadde en dj som var «inni» veggen, og jeg og Veronica klarte så klart å gå inn feil dør og gikk inn til han og ble dansende der, utrolig gøy! Bare kjipt jeg mistet kameraet, tok flere bilder atmed dj’en, haha :D

Arrogance


2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

omg! så utrolig kule discoteker!:P

Kommentar av Emelie

Hehe, ja ;) anbefaler de for å si det sånn :D

Kommentar av tamsinml




Legg igjen en kommentar

