Tamsinml’s Weblog


Rihanna – Disturbia
august 31, 2008, 11:15 am
Filed under: Interiør, Musikk, Uncategorized

Grunnen til overskrift, er at jeg har begynt å digge denne sangen. Det er bare et eller annet jeg liker med den. Har noen hørt om Tegan and Sarah forresten? Jeg har begynt å høre på de igjen, en skikkelig koslig gruppe, visst jeg kan forklare det slik.

Når vi er inne på musikk kan jeg like gjerne nevne hva jeg hører replay av hele tiden, ble en del house det gitt;

The way that you move girl – Ryan Lesie
This time –
Dj Antonie
Can you work wit dit –
Dj Quik ft. AMG
Like this like that –
Sesa ft. Sharon Phillips
One night in Bangkok – Global Djs
Get up (Before the night is over) – Global Djs ft. Technotronic

Nå er jeg godt på veg med rommet mitt. Fikk flyttet ut pulten jeg aldri brukte, men bare samlet rot og pyntegjenstander på, det var godt, rommet ble mye større! Det var et skikkelig stress og flytte den, siden rommet mitt er på andre siden av «huset». Akkurat nå står pulten fast mellom gangen og rommet til mamma, vi var visst ikke så sterke som vi trodde lell, hehe.

Da jeg malte skapet mitt og den gamle sofaen hvit, ga jeg litt faen i gulvet mitt, det er malingsflekker overalt for å si det sånn :P Men gulvet mitt er så stygt! Slik plastikkgulv eller hva det heter, og det har løsnet og blitt småe hull i det pga mye flytting av diverse møbler. Jeg har såå lyst på kirsebærfarget-gulv, det er så nydelig synes jeg :) og tregulv som er malt hvitt er også elsk <3

Gleder meg til det blir ferdig, da skal det være romantisk her, hih.

Hvordan er rommet ditt? Har det noen spesial preg? :)


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

