Tamsinml’s Weblog


Gamle illustrasjoner laget av meg
september 1, 2008, 10:36 pm
Filed under: Illustrasjon

Fant igjen noen gamle illustrasjoner jeg laget for en stund siden, fikk litt lyst å begynne å designe igjen :p Noen som er interresert i illustrasjon?

Jeg kunne gjerne utdannet meg som illustratør som en sidejobb når jeg blir eldre, hadde ikke skadet meg for å si det sånn! Synes det er veldig spennende og morsomt, og spesielt illustrasjoner på klær er stilig synes jeg!

Jeg er ikke akkurat proff for å si det sånn, ganske selvlært, så ikke forvent for mye ;P Det ble ganske rotette sottet opp, men shit au.

Noen andre som vil dele hva de har laget? Morsomt å se :D

Og en ny en jeg laget da jeg kjedet meg, den var litt søt da.


1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

DAMN! Du er flink..!

Kommentar av Karoline




Legg igjen en kommentar

