Tamsinml’s Weblog


På tide med ny pc kanskje?
september 1, 2008, 7:42 pm
Filed under: Ønskeliste, Skole, Uncategorized

Pc’en henger ikke helt med, tror kanskje det er på tide med en ny pc. Fikk levert inn pc-stipendet på skolen idag også, så da får jeg vell penger om ikke så lenge håper jeg på :D Jeg har sykt lyst på den rosa pcen fra Vaio. 

Jeg ønsker en jeg har plass til en del bilder, et par av Adobe-programmene, og som ikke er alt for treig! Noen som har noen bra tips?! Hvor mye koster en slik Vaio pc omtrent?


2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Kjøp deg acer ;p

Kommentar av Line!

Den du har eller? :P haha. Korsen den e da, går d forresten ? :D

Kommentar av tamsin




Legg igjen en kommentar

