Tamsinml’s Weblog


I love u gloves <3
september 3, 2008, 4:23 pm
Filed under: Me to day, Uncategorized

Gleden var stor da jeg fikk melding om at pakken fra Ellos hadde kommet, den inneholdt nemmelig parkasen og et par hansker jeg hadde bestilt. Det stygge været stoppet meg ikke, og jeg furtet meg nedover for å hente den. Skuffelsen var stor da jeg prøvde parkasen, den var for stor! Åh :( Det ser ut som jeg har satt to ballonger i rompa (!) Den er sånn ballongaktig form, viss dere skjønner :p Den var ganske søt egentlig, med pels inni! Men… tror jeg kanskje sender den tilbake, om ingen andre vil kjøpe den av meg da?

Jeg derimot elsket vottene! <3


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

