Tamsinml’s Weblog


Bekymrings fulle meg
september 5, 2008, 8:40 pm
Filed under: Me to day, Uncategorized

Æsj, jeg hater å beskymre meg! Jeg gjør det for alt mulig..
Jeg har lært meg at jeg skal holde meg positiv, og da blir det som oftes slik du håper på! Men med meg så blir det slik at viss jeg tenker positivt, er jeg redd jeg blir skuffet fordi jeg holdt meg positiv, og slik fortsetter det i en sirkel. Skjønner dere tegninga? Akkurat nå bekymrer jeg meg for at jeg ikke får dratt til Tyskland, det er kun en måned igjen. Vell, noe positivt har skjedd, jeg har fått byttet vakta mi da.. Men ja, nok om det.

Jeg har akkurat kommet hjem fra Milano, en italiensk resturant. Jeg spiste durab kebab (?) Nam. Og bare for å gjøre bilringene på magen enda større, spiste jeg en varm eplekake med is. Jeg har null viljestyrke, spiser som en gris. Verste med alt er at jeg deppe spiser, jeg altså spiser for å prøve å ikke tenke på hva jeg beskymrer meg for ;/

Noen med gode råd?


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

