Tamsinml’s Weblog


Babyshambles
september 8, 2008, 7:29 am
Filed under: Musikk

Akkurat nå sitter jeg på skolen å redigerer skjerm for sola-modellen vår. Litt kjedelig igrunn, husker ikke så mye av Photoshop fra i fjor egentlig. Kan legge inn bilde senere :)
 

Men det jeg skulle si var;
Når jeg er på skolen bruker jeg å høre musikken min fra lastfm, den siden burde dere forresten sjekke ut ;) også kom jeg over et band som heter Babyshambles, herrigud, for en deilig stemme de har!! Viss du liker the Kooks, liker du garantert dette bandet, ganske lik form av musikk <3


2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

TUSEN TAKK for alle de fine komentarene jeg har fått fra deg!
Jeg ble kjempe glad. Svaret på åssen jeg får sånne krøller er så enkelt at jeg har sånne krøller. Jeg føner det oppover for å få de frem og med krølle-spray. Og krølltang på clipsene.

Super blogg. Linker deg tilbake. Og tilslutt vil jeg si at du har bra smak om du liker babyshambles. Jeg elsker de. ;)

Kommentar av Ivana

Åh, du er kjempe heldig som har slike krøller, har lyst å ta permanemt! Men blir sikkert ikke på en stund.

Takk tilbake :D fant de på skolen idag, likte fuck forever! Har du anna bra musikk og anbefale kanskje? :D

Kommentar av tamsinml




Legg igjen en kommentar

