Tamsinml’s Weblog


Netthandling – ikke min sterke side
september 11, 2008, 1:29 pm
Filed under: Interiør, Mine kjøp

Da var jeg på’n igjen. Jeg har kjøpt ting på nettet for omkring en-tusenlapp, denne gangen fra Netthandelen faktisk! Jeg tror egentlig kjøpene var verdt det, men jeg skulle liksom spare pengene mine! Jeg blir så gira på budruter osv, en av mine dårlige sider, ettersom jeg bruker penger jeg ikke skulle brukt, faen. Jaja.

Hva synes du om netthandling? Har du viljestyrke nok til å la være å kjøpe alt det fine du kommer over? Det har nemmelig ikke jeg til tider..


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

