Tamsinml’s Weblog


Godteri og film
september 12, 2008, 8:56 pm
Filed under: Uncategorized

Har akkurat vært å syklet på butikken og kjøpt en godteriboks, bestående av mye sjokolade og annet godt <3 I kveld skal jeg kose meg og se en film som går på Tv3. Ellers har jeg spist en fruktsalat fra Mega – nam nam, og malt ferdig innsiden av skuffene på skapet mitt, og ordnet konto på Antiquehardware, hvor jeg skal kjøpe diamant håndtakene! Det kommer til å bli så fint, gleder meg til rommet mitt er ferdig :-D

Jeg og ei venninne av meg planlegger kanskje å dra ut i Ålesund i morgen, litt bedre enn Molde i allefall! Men det kommer jeg sikkert tilbake til, om det blir noe av =)

Hva skal dere? Håper dere får en finfin kveld!

Tamsin M. L.


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

