Tamsinml’s Weblog


Frem og tilbake
september 13, 2008, 2:18 pm
Filed under: Hår

Hver gang jeg ser bilde av noen med lys hår, vil jeg bli lys. Nå er jeg forsåvidt lys, men når jeg ser noen med mørkt hår – spesielt Maria Mena, får jeg kjempe lyst på mørkt hår igjen. Jeg klarer aldri og bestemme meg, jeg er så frem og tilbake!

Jeg regner med det er slik med mange av dere andre også, klarer du å bestemme deg helt for hvilken farge du vil ha? =)


3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Jeg var veldig sånn før. Jeg gikk frem og tilbake med lys og mørk.
Og det har skadet håret mitt veldig idag. Men nå vil jeg bare ha den hårfargen jeg har..mørk. Trives med det. Hehe:)

Maria Mena er utrolg fin farge!

Kommentar av Ivana

fine bilder av maria mena :-) jeg får ikke lov av mamma til å farge håret , men har lyst til å prøve brunt eller noe :-)

Kommentar av karoline

Vet hva du mener, men nå er jeg egentlig veldig fornøyd med det blonde håret mitt jeg :)

Kommentar av Nette




Legg igjen en kommentar

