Tamsinml’s Weblog


Lov å drømme!
september 15, 2008, 7:44 am
Filed under: Ønskeliste, Fashion, Ferie/Reise

Ååh, gi meg sommer! Jeg har nettopp fått kontakt med halvsøsteren min, Caroline. Hun har nettopp flyttet til Bermuda, og hun sa jeg måtte komme å besøke henne engang, det hadde vært sykt gøy! SE så fint!


3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Eg blir med !!

Kommentar av Line!

ja :-D sjekka billetta på restplass, koste 20 000 ;)

Kommentar av tamsinml

Det belte var dritkult!
Jeg vil dra på en slik ferie. Snufs

Kommentar av Ivana




Legg igjen en kommentar

