Tamsinml’s Weblog


Værsegod, Kamilla ;*
september 17, 2008, 5:14 pm
Filed under: Interiør

Her altså rommet mitt akkurat nå, det er ikke slik det skal se ut! Bare sånn dere vet det, skal kanskje skifte gulv, men det blir når jeg blir rik og der er nok desverre ikke nå :( Skal bli MYE finere her :D


6 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Takk for komentaren. Jeg liker meg best som brunette selv :)
Synes rommet ditt så koselig ut jeg!

Kommentar av Ivana

Søtt rom :)
Har selv den lampen. IKEA’s verden er fin.

Kommentar av Elise

Takk! Det er det, men det skal bli kosligere :p

Kommentar av tamsin

Det var en kjempe fin komentar:)
Saken er at selvom jeg prøver å ikke bry meg så er det ikke så lett når det faktisk har vært sånn i nesten 1 helt år. Jeg blir sliten fordi det virker som det aldri tar slutt.

Kommentar av Ivana

Ntåw, takk :D no må du legge ut av kossen det har blitt no og!

Kommentar av Kamilla

haha, ja kan vell d:P men i bruke ikkje akkurat så mye denna bloggen lengre xD

Kommentar av tamsin




Legg igjen en kommentar

