Tamsinml’s Weblog


En boring weekend, men penger blir det, og det trengst!
september 22, 2008, 8:28 pm
Filed under: Accessories

Guud, for en kjedelig helg! Måtte jobbe fra 16.30-24.15 på fredag og fra 9-16.30 på søndagen! Hele helgen gikk til arbeid, utenom fredagen som jeg tilbringte sammen med Kamilla :) Hun lærte meg å lære hempsmykker, det er så fint!

Likte dette smykket godt, vet ikke helt hvorfor. Men kjempe fine farger, og spesielt skjell!

Har noen tips om hvor jeg kan kjøpe fine og spesielle perler, skjell og lignende til armbånd/fotlenker og smykker? Da blir jeg kjempe glad!


5 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Hørtes slitsomt ut å jobbe så lenge!

Kommentar av Nette

det der e stein, ikke skjell :*

Kommentar av Kamilla

Har du laget det smykket der ?
Om du har det,kan du lage sånn til meg så skal jeg kjøpe det av deg ? Det var driiiitfint! I think im in love!

Kommentar av Ivana

Du kan forresten kjøpe slike ting på Aloha hemp butikkene som er her i oslo.De er virkelig alt.

Kommentar av Ivana

Vet, det var dritfint ja! Skulle ønske det var jeg som hadde laget det, men det fant jeg nok på nettet ;-)

Bor 8 timer med bil unna Oslo :-|

Kommentar av tamsinml




Legg igjen en kommentar

