Tamsinml’s Weblog


The hottie and the nottie
september 23, 2008, 8:22 pm
Filed under: Film/ Serier, Hår

Jeg har nettopp sett den nye filmen til Paris Hilton,The Hottie and the Nottie. Navnet til filmen, fikk den til å virke litt dum-teit uten å ha sett den. Men den var faktisk ganske vittig, jeg tror jeg likte den! Er ikke helt sikker :P Men jeg misunner Paris sitt hår noe grusomt, vurdere å kjøpe meg hair extantions.

Har noen anbefalinger innen clips? Hørt en del om Saras (?)


1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

Haha den filmen så jeg sammen med kjæresten og broren hans etter en fest..vi sovnet midt i og ingen husker noen ting ved den.
Men jeg har akkurat lagt ut et innlegg om Saras.
Tenkte jeg skulle kjøpe der og..men vet liksom ikke om det er bra eller ikke!

Kommentar av Ivana




Legg igjen en kommentar

