Tamsinml’s Weblog


Endelig nytt kamera, nok en gang
september 24, 2008, 9:31 pm
Filed under: Uncategorized

Idag var jeg å kjøpte meg et nytt kamera, endelig har jeg et nytt kamera, igjen. Jeg sier igjen, fordi jeg kjøpte jo for kun en måned siden et kamera til 3000kr som jeg klarte å miste i Bulgaria.

På butikken så jeg kameraet jeg brukte hver dag i syden. Kameraet jeg tok bilder av med bademadrassen og baderingen, på diskotek og i barer, hotellet, byen, alle stedene vi var og alle vi møtte.

Jeg fikk vondt i magen når jeg så det, tenkte på alle bildene vi tok der nede :( Det er utrolig kjipt, det hadde vært helt ok og miste det første eller andre dagen, men ikke siste natten, da har man liksom skapt seg forventninger om å se alle bildene man har tatt når man kommer hjem.


Noen som har opplevd noe lignende?

Ellers har jeg spist/drukket meg tjukkere på Burger King idag, sammen med han ovenfor. Men nå skal jeg se Be Kind Rewiend, tror det er en komedie.

Har du en film og anbefale, eventuelt en serie? Da mener jeg ikke The OC og One Three Hill eller hva enn det het, hehe.

Natta :)


2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Hva slags kamera kjøpte du deg ?

Følg med på Entourge og Dexter. Elsker de begge!

Kommentar av Ivana

Kjøpte et blått et fra Samsung, til 950 med minnebrikke. Det var fra Elkjøp, så har 30 dager til å levere det tilbake viss jeg ikke er fornøyd! :p

Kommentar av tamsinml




Legg igjen en kommentar

