Tamsinml’s Weblog


september 25, 2008, 12:08 pm
Filed under: Ønskeliste, Interiør, Skole, Tips

Akkurat nå sitter jeg på skolen og holder på med en ny interiør oppgave. Vi skal prøve å dempe austikken i en ny cafe som heter Fole Godt. Ideen vår kan faktisk bli brukt, ettersom vi har en ekte kunde og ikke bare en skoleoppgave.

Det jeg egentlig holdt på med nå, var å søke opp forskjellige gardinertyper, men så kom jeg over en nettside som selger sommerfugl-pynt!

Det måtte jeg jo så klart dele, fordi jeg elsker sommerfugler! De har så mange fine detaljer. Jeg skal garantert kjøpe et par slike, rommet mitt er allerede fult av sommerfugler, men jeg får ikke nok :p


1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

Så stilig.Høres moro ut :)

Kommentar av Ivana




Legg igjen en kommentar

