Tamsinml’s Weblog


Popcorn Hardcore Playah
september 27, 2008, 12:36 pm
Filed under: Fest

Yeah. Popcorn-partyet på Seven var egentlig ikke så mye å skryte over. Når jeg ankom stedet var det popcorn kanskje opp til tåen min, er dette Popcorn-party (?) tenkte jeg. Dårlig med folk var det også, men ettersom jeg hadde betalt inngang, orket jeg ikke å dra, for hva er liksom bedre i Molde? Etterhvert som folk kom begynte en maskin og skyte ut popcorn. Det var faktisk litt morsomt, tror jeg trynte et x-par ganger, og fikk popcorn slengt neddi toppen min. Idag voknet jeg opp med et popcorn i navelen.


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

