Tamsinml’s Weblog


Anbefaler dere å se – skins
september 29, 2008, 7:53 am
Filed under: Film/ Serier, Tips

Jeg ville egentlig bare anbefale dere en britisk serie som heter Skins.

Jeg fulgte med på serien for omtrent et år siden, og kom halvveis i sesong 2 og måtte vente på at resten av serien skulle komme ut, men så glemte jeg av den til slutt. Den er utrolig bra! Handler om en vennegjeng som havner i et dårlig miljø med bruk av narkotika og mye annet tull. Og ikke minst, Tony, han er kjekk!


Nicholas Hoult (Tony), spilte den lille gutten i filmen Gutter Er Gutter. Husker jeg syntes han va så utrolig søt!

Det er noe med engelske serier/filmer/sangere jeg liker, bare elsker å høre stemmen til britiske folk! Får meg virkelig til å savne England..


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

