Tamsinml’s Weblog


Graffiti, photoshop, tattovering
september 29, 2008, 8:07 pm
Filed under: Ønskeliste, Photoshop

Jeg digger graffiti! Jeg ser kanskje ikke ut som den personen som liker hip hop og rap, men til tider elsker jeg det. Faren til tantebarna mine i England var rapper før, litt morsomt. Han lever på å lage graffitier, og er en av Englands beste graffitier. Jeg har ikke bilde å legge ut akkurat nå, men han er sinsykt flink!

Bildet over er egentlig bare helt random. Jeg satt å kjedet meg, og prøver å lære meg å redigere flere bilder sammen. Alt på bildet over er maange bilder satt sammen. Jeg har laget det i Photoshop, og googlet opp forskjellige bilder ved å søke; graffiti, spray can + og brukt www.dafont.com (et nettsted hvor du kan finne kjempe mange kule fonter!)

Har blandt annet brukt dafont.com til inspirasjon av tattoveringen jeg har planer om å ta, når jeg er helt sikker på hvordan skriften skal se ut, må jobbe litt mer med den. Den ene skal i vertfall være Viva la Vida (lev livet).

Har du en tattovering med en mening du har? Liker du graffiti? Og tilsist;

Har noen noe bra rap (gjerne engelsk, nam!!), hip hop, house- musikk tips til meg? :)


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

