Tamsinml’s Weblog


Redheads
september 29, 2008, 3:56 pm
Filed under: Hår

Jeg har alltid hatt lyst å ha mørke fregner og rødtoransj-hår. En eller annen gang skal jeg prøve det. Det virker som de fleste som faktisk har det hater det, men jeg elsker det! Det er både fint og søtt, spør du meg. Spesielt slik Lindsay Lohan hadde før!

Hva synes du om redheads?


4 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Jeg liker det ikke. Men litt fregner er søtt.

Kommentar av Nette

det kan være skikkelig flott!

Kommentar av Marte

Ja, enkelte passer skikkelig godt til det, de blir liksom mer spesielt enn brunt og blondt synes jeg.

Kommentar av tamsinml

Daywalkers!!!

Kommentar av Indre




Legg igjen en kommentar

