Tamsinml’s Weblog


Tattovering
september 30, 2008, 10:39 pm
Filed under: Ønskeliste

Over ser du tre tattoveringer jeg liker, jeg liker spesielt godt Victoria Beckham sin og Angelina Joile tattovering. Jeg prøver å komme opp til en som jeg føler er meg, en blanding mellom de to, på denne skal det stå Tro Håp Kjærlighet. Jeg har lært oppgjennom livet at du må  ha tro, og ved å tro må du leve i håpet og da vil du oppnå kjærlighet. Dette er noe jeg vil minne meg selv på. I stedefor å ha tegnet, vil jeg ha det skrevet nedover nakken på et språk det ser fint og spesielt ut.

Min andre tattovering vil jeg enten ha på armen ved pulsen (før håndflaten) eller på foten nederst. På denne skal det stå Viva la Vida i håndskrift, eventuelt med en liten sommerfugl ved siden av, ettersom jeg elsker sommerfugler! Viva la Vida betyr lev livet og det er det jeg skal! Jeg skal oppleve verden, jeg skal reise verden rundt.

Jeg kommer ikke til å ta disse tattoveringene før jeg vet for 100% sikkert hvordan jeg vil de skal se ut. De skal ikke være mainstream (viss det er det det heter?). Det er ikke det at jeg ikke synes stjerner bak ørene og på hånden er stilig, men hvorfor ikke ha noe ikke alle andre har?
Jeg hadde lyst på et kinesisk tegn som betydde lykke før, har vell det ennå, men alle har faktisk kinesiske tegn, da blir det ikke så spesielt alikenvell synes jeg.

Hva synes du om tattoveringer?


1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

jeg elsker tatoveringer, til et visst punkt så klart! Jeg digger feks kat von d. Men jeg har aldri villet sett sånn ut selv! Jeg mener det enkle er ofte det beste når det kommer til meg selv. Jeg vil tatoveringer som ikke synest så alt for godt og som er små. Så skal de selvfølgelig bety noe helt spesielt for meg.

Så du skrev på bloggen min, jeg har løshår selv og bruker det VELDIG ofte. Jeg har ingen erfaring med happyhair, og syns det var mistenkelig billig der. Men siden det er så billig så skader det jo ikke å prøve?;-) Anbefaler i hvert fall extentions til de som har litt tynt hår og vil fålitt mer volum i det. For det funker i hvert fall for meg :)

-E

Kommentar av elin rebecca




Legg igjen en kommentar

