Tamsinml’s Weblog


Halvpris på seven året ut og 2009!
oktober 13, 2008, 7:50 pm
Filed under: Fest, Hår

Fredagen dro jeg på byen sammen med ei venninne av meg. Jeg var ikke akkurat så gira på å drikke, ettersom jeg skulle opp 9 neste morgen å jobbe i 8 timer, men siden hun hadde nettopp blitt 18år og jeg ikke hadde sett henne joinet jeg henne på byen med et par drinker :) Var veldig koslig, hun prøvde å sjenke meg for å få meg til å danse med henne, haha. Dockside og Seven har visst begynt å ha utestedene åpent gratis på fredager, noe som er bra! Vi ble spandert på drink og greier av en random som trodde vi var lesper pga dansingen vår, nono ;-O Men vi sa jo så klart vi var det da!

Lørdag spurte en annen venninne om jeg ble med, jeg var skeptisk. Lite penger, vært på jobb i mange timer og sliten, ville egentlig bare sitte inne mens regnet pøset ned ute. Men det var en ganske morsomt kveld, danset omtrent hele kvelden! Møtte to fra gamle jobben min, Magnus og Lone. Var sammen med Lone nesten hele kvelden, koslig kveld :-D Det var halvpris på inngangen, Ingvill spanderte omtrent hele billetten fordi jeg ble med og Lone spanderte en Fisherman shot! Heldig jeg, hihi.

Også klipte jeg venninna mi på bilde sitt hår i litt brisen-tilstand. Syns det ble kjempe fint jeg, kledde henne! <3


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

