Tamsinml’s Weblog


Piercing i underleppa
oktober 17, 2008, 12:00 pm
Filed under: Ønskeliste

Jeg har lyst på en sånn piercing som bildet, jeg er bare litt usikker på om jeg passer til det. Jeg føler det er på en måte litt mer personlig, samme som en tattovering. Før kunne jeg aldri tenkt meg en slik, men nå elsker jeg det :p

Om det blir et veldig synelig arr når jeg tar ut piercingen, kommer jeg nok neppe til å ta den. Har noen erfaringer? Det må være vondt! Jeg synes personlig at navlepiercingen var vond, ikke nok med det, jeg fikk betennelse i tillegg, men det var lite relevant egentlig.

Hva synes du? Kan jeg passe i det?


3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

NEI NEI NEI! :D

Kommentar av Line

Men jeg liker det ;(

Kommentar av tamsinml

Tror kanskje du passer til det :)
Det går jo ann å prøve også ta det ut igjen ? Så blir det som regel ikke arr.
Jeg har ikke tatt selv, men noen venninner av meg har. Og de syns ikke det var vondt ;)

Kommentar av Ane-M




Legg igjen en kommentar

