Tamsinml’s Weblog


Aroe, MSK – grafitti
oktober 21, 2008, 6:04 pm
Filed under: Grafitti

Når jeg var i England i sommer viste søstra mi noen grafittier faren til tantebarna mine hadde laget, jeg spurte så klart etter hva han kalte seg, men klarte å misforstå rekkefølgen på bokstavene og fant omtrent ingen bilder. Det var først idag jeg klarte å finne ut hva han kalte seg, og se hvor flink han er! Han er Englands flinkeste til å lage grafitti.

Husker når jeg var liten så brukte han å vise meg bilder av tog han hadde laget tagget ned, utrolig stilig!

Jeg digger grafitti, kunne gjerne tenkt meg å lært det selv! Så han er et stort forbilde! Så derfor deler jeg et par filmer og bilder jeg fant av han her :-D

(Trykk på bildene for større størrelse)

Hvor den røde sirkelen er, har Paul skrevet Solveig (hun likte så godt skiletthoder før, så tror hun var litt stolt), søte jenta jeg er tante til <3


Hva synes dere? :-D


1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

Paul er skilled! :)

Blir irritert når jeg ser slike filmer/bilder, lyst ut å male selv! ..Men det kan jeg dog ikke, pga nulltolleransen og mer til.

Bra innlegg! Keep up the good work ;)

Kommentar av Fghovde aka. eVoL




Legg igjen en kommentar

