Tamsinml’s Weblog


Min planlagte tattovering
desember 15, 2008, 8:14 pm
Filed under: Ønskeliste

angelina_jolie_32

Noe ala Angelina Jolies tattovering har jeg tenkt å ta rundt jul/nyttår, kun visst skissene er helt perfekt til da. Usikker på størrelsen enda, osv. Men tror den kommer til å bli bra :) Jeg skal vertfall ha en noenlunde blanding av de tre bildene under;

2007_culture_cruise_chinese_luck1

dd
tiger

Grunnen til jeg velger akkurat disse motivene vet jeg ikke helt om jeg vil dele, men jeg kan i allefall forklare dere litt hva de er og betyr.

Jeg er egentig ikke noe spesielt fan av kinesisketegn, ettersom ganske mange har disse tegnene tattovert på kroppen. Men jeg har alltid syns de er ser spesielle ut, og de er et symbol for gjerne noe du står for – som i mitt tilfelle.

Romertallene er altså fødselsdatoen min, kanskje ikke så orginalt med fødselsdato, men jeg har alltid vært litt facinert av romertall siden jeg var liten og synes det er spennende. Ikke minst synes jeg det ser fint ut!

Tigere føler jeg uttrykker styrke, og dette er også en av grunnene til jeg vil ha tattovering av en tiger. Grunnen til tigeren vil jeg ikke dele helt med dere, men jeg kan fortelle at jeg er veldig glad i dyr, spesielt disse nydelige dyrene som er Afrika! Jeg ville kanskje kalt meg selv litt bohemsk, uten å vite helt hva jeg mener med det.. Men jeg er glad i naturlige ting, og spesielt disse dyrene som bor i naturen. Det hang kanskje ikke helt sammen?..

Nå er i allefall skissene mine levert til tattovøren, som skal skisse på tattoveringen videre, så håper jeg den er perfekt når jeg kommer for å se skissen. Den må nemmelig være helt perfekt før jeg tar den! Det er veldig, veldig viktig ettersom jeg skal bære den hele livet.

Har du en tattovering med en spesiell betydning for deg? Planlegger du å ta en i fremtiden? Sleng gjerne inn en link av tattoveringen, tar imot all inspirasjon jeg kan før jeg tar min endelige avgjørelse.


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

