Tamsinml’s Weblog


There is something special about dreaming when you sleep
januar 13, 2009, 6:00 am
Filed under: tanker

Jeg våknet nettopp av en så kalt drøm, ikke en slik drøm jeg ønsket å drømme da jeg la meg, men et mareritt. Å drømme når man sover er faktisk ganske spesielt, jeg vil på en måte kalle det positivt å drømme. Ofte når vi drømmer lever vi gjerne helt andre liv, vi lever kanskje som en prinsesse og får alt vi vil, en katt som jager etter et bytte, et krigsoffer i en voldsom krig eller kanskje som en superstjerne!
Det er jo positivt å få følelsen av å være noe annet enn du er, er det ikke? Og få oppleve på en måte at du er i en helt annen verden enn din egen. Så klart er det bedre å drømme og føle at du virkelig opplever at alt du ønsker deg skjer, enn at du er et torturoffer i en mørk kjeller, jeg synes i såfall det er litt sykt!

Kanskje du en dag våkner opp fra en drøm og fant ut du hadde det ganske bra fra før av? Eller kanskje drømmer påvirker deg til å gjøre noe du virkelig vil utføre, men ikke var sikker på fra før?

004


1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

Nei, jeg vet :o Tia går sykt fort fremover nå :P

Kommentar av Renate Iselin




Legg igjen en kommentar

